Lid worden

LongLady Fashion optimaliseert communicatiemiddelen

24 maart 2015

LongLady Fashion, de winkel voor dameskleding voor de lange vrouw in Berkel en Rodenrijs (ZH) heeft zowel een showroom als een webwinkel om de klant te bedienen. Eigenaresse Anita van Komen (zelf 1.89m) wil graag haar doelgroep, de lange vrouwen, zo goed mogelijk bereiken. De juiste communicatiemiddelen zijn daarbij essentieel. Onlangs heeft ze daarom gevraagd aan Sharon van den Bosch (studente Bedrijfscommunicatie Hogeschool Utrecht) om haar afstudeertraject bij LongLady Fashion te volbrengen. Hiervoor heeft Sharon een enquête opgezet om meer inzicht te krijgen in leeftijd, interesses, vrijetijdsbesteding in relatie tot mediagebruik en winkelgedrag. Hierdoor is LongLady in staat om in de toekomst de meest optimale communicatiemiddelen in te zetten voor haar klanten.

De specifieke doelgroep voor deze enquête zijn alle vrouwen vanaf een lengte van 1.78 meter. Het invullen van de enquête duurt ongeveer 10 minuten. De resultaten van de enquête zullen door LongLady Fashion gebruikt gaan worden om in de toekomst om een goede aansluiting te vinden bij de doelgroep. Daarnaast zal een terugkoppeling van de resultaten van de enquête zichtbaar worden via de website van Klub Lange Mensen.

De respondenten maken kans op 50 euro shoptegoed van LongLady Fashion, wanneer zij bij de laatste vraag een e-mailadres achterlaten.

LongLady Fashion enquête (Sharon van den Bosch)