Lid worden

ShirtsofHolland in de lift!

10 november 2015

Het gaat goed met ShirtsofHolland: Starter van de Maand bij ING in oktober, internationale uitbreiding met Sleeve7, onlangs een TV-optreden bij RTLZ in Zaken en nu ook nog Ondernemer van de Week bij Marketing Tribune!

Oprichters Sean Heukels en Mark Boekraad zien het als een  mooie bevestiging van het feit dat ze met hun focus op lange mannen op de goede weg zijn. ShirtsofHolland is het moederbedrijf dat verschillende internationale merken verenigt, zoals ShirtsofCotton T-shirts, Sleeve7 Shirts en het herenplatform Overhemden.com. Hun fysieke winkel ‘Heerenzaak’ in Amsterdam is tegelijk kantoor en uitvalbasis.

Sean en Mark zijn allebei bijna twee meter en hadden zelf altijd de grootste moeite om goed passende overhemden met extra lange mouw te vinden. "In de meeste winkels is maar een heel beperkt assortiment aan overhemden met mouwlengte7 te vinden. Vaak ergens achterin weggestopt en dan ook nog alleen maar de standaard effen overhemden in blauw, wit en roze. Best raar als je bedenkt dat Nederland nog altijd het langste volk ter wereld is en dat 60% van de mannen in Europa langer is dan 1,80m", aldus Sean.

"We zijn specialisten geworden in overhemden voor langere mannen", aldus Mark. "Met ons merk Sleeve7 hebben we inmiddels de grootste collectie overhemden met mouwlengte 7 in Europa. We bieden echt een oplossing voor een probleem dat de lange man heeft. We krijgen er ook echt een kick van om mensen blij te maken."

"En door goed te luisteren naar wat klanten echt willen hebben we het perfecte T-shirt voor onder een overhemd ontwikkeld. Dankzij de input van klanten dus. Dus standaard zijn de T-shirts langer, zodat ze niet uit je broek kruipen. Maar op meer dan 20 punten hebben we het ontwerp aangepast", aldus Sean.

Persoonlijke Service
"We geloven er in dat persoonlijke service het verschil maakt. En dus bellen we vaker met onze klanten dan dat we met ze mailen. Veel mensen verwachten niet dat ze een belletje krijgen van een online winkel. Die persoonlijke service is ook een van de redenen geweest om een fysieke winkel te openen waar iedereen welkom is om de collectie bekijken en te passen."